Temautställning 2022: DRÖMMAR

Konstnärer i Åre kommun, professionella och amatörer, bjuds i vanlig ordning in att visa sin konst under årets Temautställning.
Utställningstid: 10-18december.

Tema DRÖMMAR, fri tolkning.

Anmälan kostar 50SEK för icke medlemmar. Gratis för medlemmar och för den som kan hjälpa till att vakta under utställningstiden.
Åre konstförening tar 20% i provision på sålda verk, (kom ihåg att lägga till 25% på försäljningspriset).

Lämna 1-3st verk och vi ser till att minst ett av dem får plats i utställningen. Utställningsgruppens urval kan ej överklagas.
Observera att verken MÅSTE vara klara för upphängning(på ett säkert sätt) för spik/skruv eller hängande i tråd.

Konstverken ska lämnas på Kulturhuset i Järpen den 24 november, kl. 15-17. Eller efter överens-kommelse med Lorena, på Åredalens Folkhögskola eller hos Lorena: Svensta 132, 837 94 Järpen.

Anmälan senast den 17 november: Lorena del Campo Garcia, Mobil: 070 340 90 07, lorenadelcampo@aol.com

Om du redan har en bild av ditt konstverk kanske vi kan använda den till affisch och annons, skicka den isåfall (minst 2500pixlar på längsta sidan) så snart som möjligt till Lorena.